14 Ocak 2014

Aç Kapıyı Bezirgan Başı Ben Geldim!



Hu hu! Kimse var mı acaba burada? 

Ben geldim de... 

Son yazdığım posta bakınca sanki bir senedir yokmuşum gibi dursa da çok uzundur ayrı kaldık birbirimizden. Sen özledin mi bilemiyorum ama benim hasretim, burun deliklerimden fırlayacak noktaya geldi.

Beynimden geçenleri kelimelere döküp konuÅŸabilen bir insanken, ki bunu gevezelik seviyesinde yapabilirken, ruhumdan geçenleri yazmadan anlatamıyorum iÅŸte. Bunca zamanda o kadar ÅŸey birikti ki... Aslında kendime ÅŸaşıyorum. Nasıl taşıyabildim? Ya hakikaten güçleniyorum ya da eskiden ne kadar güçlü olduÄŸumu bilmiyordum. 

Yine de bir an geliyor; bazen çok mutsuzken bazen de çok mutlu. Ä°ÅŸte o çokluÄŸun dolup dolup taÅŸtığı o an buraya dönmem gerektiÄŸini anlıyorum. Buradan yoksun olmuyor. Sensiz edilen muhabbetler yavan kalıyor. DertleÅŸmeler su serpilmeleriyle bitmiyor, paylaşımların deÄŸeri olmuyor. Bir ÅŸeyler var diyorum ama tam anlamıyla hissedemiyorum. 

Ä°ÅŸte bu yüzden tilki gibi döndüm dolaÅŸtım yine sana geldim. Peki sen hala burada mısın? 

Ben çayı demliyorum o vakit...

1 yorum:

Serkan dedi ki...

hoşgeldin çayın yanında ne istersin ?:)

Dikkat Kuzey Kutbu

Ä°zleyiciler

Etiketler

14 şubat (1) 23 Nisan (1) 25 yaş (3) 29 Temmuz (1) 41AT (1) 5 Kasım (1) 500ES (1) 90's (1) adap (1) amiral battı (1) analiz (3) anlamak (1) Arzu (3) aşk (7) aynı (1) ayrılık (2) ayrımcılık (1) bachata (1) banka (1) başkent (1) beğenmek (1) beyaz (1) bilmece (1) bir sevgi istiyorum (1) bovling (1) Bülent Ortaçgil (3) Cahit Arf (1) ceviz cafe (1) Cihan Demirci (1) çay (1) Çingene Kızı (1) çizgi film (1) çocukluk (8) çorap (1) dans (1) Davutpaşa (1) değişim (1) deli gömleği ütü istemez (1) demirdöküm (1) Devekuşu Kabare (1) dilek (1) Dilime Dolandı (2) DİR (20) Disko Kralı (1) doğum (1) doğumgünü (2) Don Kişot (1) dost (4) dövme (1) düğün (1) dün akşam (1) eller (1) emek sineması (2) Emel Sayın (1) engelli (1) ergenlik (1) Erhan (1) esas kız (1) Eskişehir (1) evlilik (3) Eylül Akşamı (2) Fenerbahçe (1) festival (4) fikir (1) film (6) filmekimi (2) Finansbank (1) Freddy Krueger (1) futbol (1) gala (2) GAMYAD (1) ganyan (1) Gaziantep (1) Gaziantep Kalesi (1) gemi (1) gezi (2) göçmen (1) guiness (1) gülümseme (1) güncelleme (1) günlük (2) haber (1) hakkında (1) Hakkında Değil Kendisiyle Konuş (1) hayatım (4) Haydarpaşa (1) Hayvanat Bahçesi (1) hesap (1) hoşgeldin (2) huzur (1) IKEA (1) İkitelli (1) istanbul (1) istemek (1) iş (1) iş hayatı (1) İzmir (2) kaçmak (1) kader (1) Kahramanlar Müzesi (1) kahve (2) kampanya (1) kan (1) kan kanseri (1) kapak (1) kapı (1) kaybetmek (1) kedi (1) kırgınlık (1) kısa kısa (2) kitap (1) klip (2) koltuk (1) konser (1) korku (2) korku filmi (1) kuaför (1) kurbağa (1) kutlama (1) kuzen (1) kültür (1) leylek (1) madde (3) Mars Heykeli (1) masal (1) matematik (5) melez (1) mezun (1) mezuniyet (1) mim (1) minibüs (1) nar (1) nargile (1) nil (1) Okan Bayülgen (1) oryantasyon (1) Oya-Bora (1) oyuncak (1) önyargı (1) örtü (1) özlem (1) pasta (1) patikli penguen (1) pazar (1) pi (1) platonik (1) poster (1) saçma (1) sansür (1) sarı kağıt (1) savaş (1) Secret Cv (1) sevgi (2) siyah (1) soba (1) soğan (1) sorgulama (1) staj (1) stres (1) süpermen (2) şarkı (6) şataraban (1) şerefsiz (1) şımarıklık (2) şiir (3) Şirinler (1) şizofren (1) takım (1) Taksim (1) tango (1) tanımak (2) tanıtım (3) tanrı (1) taslak (1) taşlıtarla (1) teleşli apt (1) terlemek (1) tesadüf (1) tesbih (1) trombosit (1) unutmak (1) V for Vendetta (1) yabancı (1) yağmur (1) yangın (1) yapma (1) yardım (1) yasak (1) yaşayan kütüphane (2) yemek (1) Yeni türkü (1) yeni yıl (1) yeşilçam (2) Yıldız Teknik (6) Yıldıztog (4) yıldönümü (1) yolculuk (1) yumak (1) yumurta (2) yüksek lisans (1) Zeki Müren (1) Zeugma Müzesi (1)

Sobe!

Takvim İnsanları