15 Haziran 2010

Gala Günlükleri - 2

Kaldığım yerden devam edeyim...
5. Gün (9 Haziran Çarşamba)Evde ders çalışmak zorundaydım. Yumurta kapı sendromu olunca tabi koskoca diferansiyel geometri dersini son güne bıraktım.

6. Gün ( 10 Haziran Perşembe)Sınavım kötü geçti. Alışverişe çıktım oscar adamıyla ilgili bişiy bulamayınca içinde unumsu bişiy bulunan şekil verdiğin stres oyuncaklarından aldım. Arzu'ya bıyıklı kıllı sevdği için, Çağrı'ya mor gayimsi diye dalge geçsin diye, Emreye de mavili ama turuncu kafa olaraktan marjinal olsun diye. Eve dönüp davetiyeleri çıkartmaya başladım. Diğer sınava pek çalışmadım.
7.Gün (11 Haziran Cuma)
Finansbankta sözleşme yaptığımdan sınava geç kaldım ve alınmadım. Mazeretler bekler beni kısaca ne yazıkki...Eve bu sinirle dönünce tabi davetiyelerin hepsini bitirdim. Hatta bir kısmını dağıttım gün içerisinde.

8. Haziran (12 Haziran Cumartesi)
Bugün sabahtan son işlemleri hallettim. Sonra Benay'lara gittim çiğ köfte partsine.Orda Başar çiğ köfte yapana kadar epey oyalandığından benim dağıtım işim akşama kaldı. Akşam direk Cihan'ın nam-ı değer bebeğimin yanına geçtim. Davetiyesini verdim. Sonra onunla beraber postacı gibi Çağrı'nın (Erkek oyuncumuzun) kapısına dikildik. Davetiyeyi verdiğim de bana deli diyordu. Sanki ben ne olduğumu bilmiyordum. Ardından Emre'nin
(yönetmenimiz) kapıya dikildik. Davetiyeyi verip az neler bekliyor onu diye anlatınca içten içe İzmite dönme planları yapmaya başladı gibi geldi bana ama sonunda daha kötü şeylerin olabilitesi olduğundan vazcaydı, kaderine boyun eğdi. Eve döndüğümde annem pastamızı da hazırlamıştı artı yarını beklemekten başka bişiy kalmamıştı...

9. Gün (13 Haziran Pazar)
Sabahından videodan nasıl fotoğraf alınır araştırması ve yeşilimsi de olsa bir kaç foto çıkarımını yaptıktan sonra hazırlanıp cafeye gittik. Duvarları çıkartığım fotolarla süsledik. Kırmızı halımız olmadığı için kırmızı halı yerine kırmızı kaplama kağıdı koydum ama bence görevini başarıyla yerine getirdi. Hakkını yememek lazım. Masalardan birini yönetmenlere ve oyunculara ayırdığımızdan masaya 'Director' ve 'Actor, 'Actress' yazılarını yapıştırdık. Masalara hazırladığımız yıldızlardan serptik. Sonra millet yavaştan dökülmeye başladı. Gelenlerin kapıda fotolarını çektik. Ufak videolar aldık, klip hakkında düşünceleri şeklinde. Pastamızı kestik. "Oscar goes to ...." yaptık aldığım hediyelerle..Kısacası biz eğlendik. Yönetmenleri bilmem ( Böyle diyerek yine fıtık edicem onları ama diyorum ; Sıkıldınız mı siz ?).
Bir galanında sonuna böyle gelmiş olduk. Gelen herkes de gelmek isteyipte gelemeyen herkes de beni çok mutlu etti. Uzun biraradan sonra tüm sevdiklerimi birarada görmek güzeldi. Belki hepsini mutlu edemedim ama sevdiğim bir iki kişiyi mutlu etmek, uzun biraradan sonra hem de, beni kendime getirdi resmen. Özlemişim etrafımdaki insanları mutlu etmeyi, özlemişim mutlu olmayı...Güzel br galaydı ya da bana öyle geldi...
NOT:Tek toplu foto elimde şuan için buydu. Oraya gelipte fotoğrafta olmayan arkadaşlar kusurumabakmayın lütfen.

1 yorum:

Melek Şenyurt dedi ki...

bebeğim :) al sana birde burdan kocaman teşekkürler:) ben eğlenmdim mutlu oldum sevindim inandın ki her çekindiğimiz fotoya bile gala yapabiliriz bence niohaha:D orada çekilen fotoları videoları sabırsızlıkla bekliyorum;)

Dikkat Kuzey Kutbu

İzleyiciler

Etiketler

14 şubat (1) 23 Nisan (1) 25 yaş (3) 29 Temmuz (1) 41AT (1) 5 Kasım (1) 500ES (1) 90's (1) adap (1) amiral battı (1) analiz (3) anlamak (1) Arzu (3) aşk (7) aynı (1) ayrılık (2) ayrımcılık (1) bachata (1) banka (1) başkent (1) beğenmek (1) beyaz (1) bilmece (1) bir sevgi istiyorum (1) bovling (1) Bülent Ortaçgil (3) Cahit Arf (1) ceviz cafe (1) Cihan Demirci (1) çay (1) Çingene Kızı (1) çizgi film (1) çocukluk (8) çorap (1) dans (1) Davutpaşa (1) değişim (1) deli gömleği ütü istemez (1) demirdöküm (1) Devekuşu Kabare (1) dilek (1) Dilime Dolandı (2) DİR (20) Disko Kralı (1) doğum (1) doğumgünü (2) Don Kişot (1) dost (4) dövme (1) düğün (1) dün akşam (1) eller (1) emek sineması (2) Emel Sayın (1) engelli (1) ergenlik (1) Erhan (1) esas kız (1) Eskişehir (1) evlilik (3) Eylül Akşamı (2) Fenerbahçe (1) festival (4) fikir (1) film (6) filmekimi (2) Finansbank (1) Freddy Krueger (1) futbol (1) gala (2) GAMYAD (1) ganyan (1) Gaziantep (1) Gaziantep Kalesi (1) gemi (1) gezi (2) göçmen (1) guiness (1) gülümseme (1) güncelleme (1) günlük (2) haber (1) hakkında (1) Hakkında Değil Kendisiyle Konuş (1) hayatım (4) Haydarpaşa (1) Hayvanat Bahçesi (1) hesap (1) hoşgeldin (2) huzur (1) IKEA (1) İkitelli (1) istanbul (1) istemek (1) (1) iş hayatı (1) İzmir (2) kaçmak (1) kader (1) Kahramanlar Müzesi (1) kahve (2) kampanya (1) kan (1) kan kanseri (1) kapak (1) kapı (1) kaybetmek (1) kedi (1) kırgınlık (1) kısa kısa (2) kitap (1) klip (2) koltuk (1) konser (1) korku (2) korku filmi (1) kuaför (1) kurbağa (1) kutlama (1) kuzen (1) kültür (1) leylek (1) madde (3) Mars Heykeli (1) masal (1) matematik (5) melez (1) mezun (1) mezuniyet (1) mim (1) minibüs (1) nar (1) nargile (1) nil (1) Okan Bayülgen (1) oryantasyon (1) Oya-Bora (1) oyuncak (1) önyargı (1) örtü (1) özlem (1) pasta (1) patikli penguen (1) pazar (1) pi (1) platonik (1) poster (1) saçma (1) sansür (1) sarı kağıt (1) savaş (1) Secret Cv (1) sevgi (2) siyah (1) soba (1) soğan (1) sorgulama (1) staj (1) stres (1) süpermen (2) şarkı (6) şataraban (1) şerefsiz (1) şımarıklık (2) şiir (3) Şirinler (1) şizofren (1) takım (1) Taksim (1) tango (1) tanımak (2) tanıtım (3) tanrı (1) taslak (1) taşlıtarla (1) teleşli apt (1) terlemek (1) tesadüf (1) tesbih (1) trombosit (1) unutmak (1) V for Vendetta (1) yabancı (1) yağmur (1) yangın (1) yapma (1) yardım (1) yasak (1) yaşayan kütüphane (2) yemek (1) Yeni türkü (1) yeni yıl (1) yeşilçam (2) Yıldız Teknik (6) Yıldıztog (4) yıldönümü (1) yolculuk (1) yumak (1) yumurta (2) yüksek lisans (1) Zeki Müren (1) Zeugma Müzesi (1)

Sobe!

Takvim İnsanları