22 Haziran 2010

Eller Yukarı, Mimlendiniz!!!

Bir sabah mesaj kutuma baktım ve benay'dan bir mesaj geldiğini gördüm. Mimlendin diyordu. "O ne ola ki laa ya bu" şeklinde deyim yerindeyse cahil cahil onu bunu çözmeye çalıştığım blog aleminde, daha hiç bir şeyi bilmiyorken bir de mimlenmiştim. Başa gelen çekilir. Hiç bir şeyden geri kalmam beni bilen bilir. Bilmesem de o ne diye atlarım melaklı melahat gibi.O ne güzel karakterdi. Ah 'Mahallenin Muhtarları'nı özledim. Neyse maziye dalıp konudan sapmayayım ve mimlendiğim kelimeleri açıklayayım;

Felsefem: Felsefe hayattaki amacınsa eğer, benim felsefem de(hayata geliş nedenim) cehennemde zenci olucak kıvamda yaşayıp cennetin "arap bacı" kadrosunu tamamlamak.
Hayat: Malt'ın son albümündeki önemsiz şarkısından bir alıntı yaparsam eğer tanıma cuk oturur; "Alıştıkça, yaşadıkça / Önemsiz gibi geliyor"...
Çocukluk: Hayatımdaki en çok anlam içerek kelime
Güneş: "Toprak, güneş ve ben... /Bahtiyarım..."şiiri geldi biran için aklıma. Evet toprak, güneş ve Nazım Hikmet 'le ben de bahtiyarım.
Gözler: Gözler yalan söylemez derler ama günümüzde her türlü organla yalan söylemeyi yetenek haline getirdik. Artık gözlere de inanmıyorum.
Yıldızlar: Sadece bir taş parçası mı ? Güzel bir hatun olamaz mı ? Tamam tamam "Stardust" ı yeni izledim. Vakit kaybetmeden hırgızlık yapam dedim ne var? O değil de Robert de Niro 'nun kıyafeti ne güzeldi öyle. Ben de istiyorum o pempe tüylü yelpazeden. İstiyorum banane banane...
Güzellik: Ben de yok hacı ben bilmem!
Sevgi: "Bizi sevip sevip, bizi canlarından çok sevip, bizi unutamayacağımız kadar sevip, hayatın ortasına, "biz"in dışındaki "el"lerin kucağına, hayatın tam bokuna, "kim alırsa alsın bana ne" diyerek küt diye bırakıp gidiyorlardı. ve bundan hiç rahatsız olmuyorlardı." Sevgi de böylece aşk gibi sadece ağızlara sakız olmuş bir kelimeden öteye geçemeyen bir olgu olarak yerleşiyor hayatımıza. Deli gibi seviyoruz diyip deli gibi terkediyoruz.
Aşk: Can Baba'nın(Yücel) deyimiyle küfretme özgürlüğümü kullanmak istiyorum bu kelimede ; B.S.G !
Müzik: 45'likler, yeşilçam, 90'lar... Antika oluşum geliyor aklıma.
Dost: Senle sana üzülüp senin için sevinen biri, annenden sonra derdini dert edinen yegane insan..
Para: Kim aldı tüm haklarını bunun ya? Biz de insanız. Az paylaşımcı olalım gençler!
Zaman: En büyük ilaç diyolar ama yarayı asıl açanın o olduğunu ne çabuk unutuyolar ?!
Kadınlar: Dedikodu var galiba?
Savaş: Tükenmeyen isyan ve son başvurulması gerekilen ilk başvuru yöntemi
Ağlamak: "Ağlamak için gözden yaş mı akmalı, dudaklar gülerken insan ağlayamaz mı? "
Deniz:
Mavi huzur
Ayna:
Söyle bana benden daha güzeli var mı bu dünyada ? Megolamanlık, insanların kendilerini beğenmişliğinin yansıması.
Hayal: Yemeğim

Benim cevaplarım bunlar..Oyunu devam ettirelim ozaman;
Okan ve Emre mimlendiniz, eller yukarı !!! Haydi kolay gele...

0 yorum:

Dikkat Kuzey Kutbu

İzleyiciler

Etiketler

14 şubat (1) 23 Nisan (1) 25 yaş (3) 29 Temmuz (1) 41AT (1) 5 Kasım (1) 500ES (1) 90's (1) adap (1) amiral battı (1) analiz (3) anlamak (1) Arzu (3) aşk (7) aynı (1) ayrılık (2) ayrımcılık (1) bachata (1) banka (1) başkent (1) beğenmek (1) beyaz (1) bilmece (1) bir sevgi istiyorum (1) bovling (1) Bülent Ortaçgil (3) Cahit Arf (1) ceviz cafe (1) Cihan Demirci (1) çay (1) Çingene Kızı (1) çizgi film (1) çocukluk (8) çorap (1) dans (1) Davutpaşa (1) değişim (1) deli gömleği ütü istemez (1) demirdöküm (1) Devekuşu Kabare (1) dilek (1) Dilime Dolandı (2) DİR (20) Disko Kralı (1) doğum (1) doğumgünü (2) Don Kişot (1) dost (4) dövme (1) düğün (1) dün akşam (1) eller (1) emek sineması (2) Emel Sayın (1) engelli (1) ergenlik (1) Erhan (1) esas kız (1) Eskişehir (1) evlilik (3) Eylül Akşamı (2) Fenerbahçe (1) festival (4) fikir (1) film (6) filmekimi (2) Finansbank (1) Freddy Krueger (1) futbol (1) gala (2) GAMYAD (1) ganyan (1) Gaziantep (1) Gaziantep Kalesi (1) gemi (1) gezi (2) göçmen (1) guiness (1) gülümseme (1) güncelleme (1) günlük (2) haber (1) hakkında (1) Hakkında Değil Kendisiyle Konuş (1) hayatım (4) Haydarpaşa (1) Hayvanat Bahçesi (1) hesap (1) hoşgeldin (2) huzur (1) IKEA (1) İkitelli (1) istanbul (1) istemek (1) (1) iş hayatı (1) İzmir (2) kaçmak (1) kader (1) Kahramanlar Müzesi (1) kahve (2) kampanya (1) kan (1) kan kanseri (1) kapak (1) kapı (1) kaybetmek (1) kedi (1) kırgınlık (1) kısa kısa (2) kitap (1) klip (2) koltuk (1) konser (1) korku (2) korku filmi (1) kuaför (1) kurbağa (1) kutlama (1) kuzen (1) kültür (1) leylek (1) madde (3) Mars Heykeli (1) masal (1) matematik (5) melez (1) mezun (1) mezuniyet (1) mim (1) minibüs (1) nar (1) nargile (1) nil (1) Okan Bayülgen (1) oryantasyon (1) Oya-Bora (1) oyuncak (1) önyargı (1) örtü (1) özlem (1) pasta (1) patikli penguen (1) pazar (1) pi (1) platonik (1) poster (1) saçma (1) sansür (1) sarı kağıt (1) savaş (1) Secret Cv (1) sevgi (2) siyah (1) soba (1) soğan (1) sorgulama (1) staj (1) stres (1) süpermen (2) şarkı (6) şataraban (1) şerefsiz (1) şımarıklık (2) şiir (3) Şirinler (1) şizofren (1) takım (1) Taksim (1) tango (1) tanımak (2) tanıtım (3) tanrı (1) taslak (1) taşlıtarla (1) teleşli apt (1) terlemek (1) tesadüf (1) tesbih (1) trombosit (1) unutmak (1) V for Vendetta (1) yabancı (1) yağmur (1) yangın (1) yapma (1) yardım (1) yasak (1) yaşayan kütüphane (2) yemek (1) Yeni türkü (1) yeni yıl (1) yeşilçam (2) Yıldız Teknik (6) Yıldıztog (4) yıldönümü (1) yolculuk (1) yumak (1) yumurta (2) yüksek lisans (1) Zeki Müren (1) Zeugma Müzesi (1)

Sobe!

Takvim İnsanları