13 Şubat 2010

Ben geldim :)


Merhabalar :) Ben geldim, ben kim miyim ? Patikli penguen, penguenlerin yüzkarası.Neden mi ?Bilirsiniz penguenler üşümez ama ben üşüyorum buyüzden de patiklerim var, annem ördü.Annem çok güzel örgüler yapar.Bana bir sürü şey örmüştür ama en iyi örgüleri hep büyükannem yapardı. Büyükannemi en çok kardeşim severdi.Demeden geçemeyeceğim kardeşim gibi sevdiğim arkadaşlarım var hem de bir sürü, bu yüzden çok şanslıyım... bla bla bla :):) Tamam tamam korkmayın gevezeliğe başlamayacağım ,en azından şimdilik başlamayacağım. Burda neler bulacaksınız farketmişinizdir ; ben ve hayatımı. Neden patikli penguen olduğumu, bir penguenin dünyasının nasıl olabileceğini, sevdiğim şeylerin neler olduğunu buradan öğreneceksiniz. Bunları öğreneceksinizde ne olucak bilmiyorum, eğer siz de bilmiyorsanız ve zaten bilmek de umrunuzda değilse yukarda sağ üst köşede kırmızı bir çarpı var oraya tıklıyorsunuz :p Eğer tıklamayıp okumaya devam etmek istiyorsanız size sadece şunu diyebilirim ; " Hayatıma hoşgeldin!! Arayan mevlasını da bulur belasını da :) "

4 yorum:

benay dedi ki...

bu blogu açman için gazlayanlardan olduğuma göre ilk yorum benden :)
hoşgeldin penguenim! güzel yüreğinden değerli satırları okumak da dinlemek kadar keyifli olacak :)

ML Bilgisayar dedi ki...

ilk yorumu yazmak isterdim ama yeni haberim olduğundan bu öncelik benayın olmuş:) şu andan itibaren ben de sıkı takipçin olacağım :D

Unknown dedi ki...

Evet iyi gaz verdin bakalım sonuç güzel olur inşallah bacım :)

bir blogda sen açsanda ben de senin takipçin olsam :)

benay dedi ki...

ozan bana da beklerim :)
güzel olacak güzel ben sana güveniyorum bacım;)

Dikkat Kuzey Kutbu

İzleyiciler

Etiketler

14 şubat (1) 23 Nisan (1) 25 yaş (3) 29 Temmuz (1) 41AT (1) 5 Kasım (1) 500ES (1) 90's (1) adap (1) amiral battı (1) analiz (3) anlamak (1) Arzu (3) aşk (7) aynı (1) ayrılık (2) ayrımcılık (1) bachata (1) banka (1) başkent (1) beğenmek (1) beyaz (1) bilmece (1) bir sevgi istiyorum (1) bovling (1) Bülent Ortaçgil (3) Cahit Arf (1) ceviz cafe (1) Cihan Demirci (1) çay (1) Çingene Kızı (1) çizgi film (1) çocukluk (8) çorap (1) dans (1) Davutpaşa (1) değişim (1) deli gömleği ütü istemez (1) demirdöküm (1) Devekuşu Kabare (1) dilek (1) Dilime Dolandı (2) DİR (20) Disko Kralı (1) doğum (1) doğumgünü (2) Don Kişot (1) dost (4) dövme (1) düğün (1) dün akşam (1) eller (1) emek sineması (2) Emel Sayın (1) engelli (1) ergenlik (1) Erhan (1) esas kız (1) Eskişehir (1) evlilik (3) Eylül Akşamı (2) Fenerbahçe (1) festival (4) fikir (1) film (6) filmekimi (2) Finansbank (1) Freddy Krueger (1) futbol (1) gala (2) GAMYAD (1) ganyan (1) Gaziantep (1) Gaziantep Kalesi (1) gemi (1) gezi (2) göçmen (1) guiness (1) gülümseme (1) güncelleme (1) günlük (2) haber (1) hakkında (1) Hakkında Değil Kendisiyle Konuş (1) hayatım (4) Haydarpaşa (1) Hayvanat Bahçesi (1) hesap (1) hoşgeldin (2) huzur (1) IKEA (1) İkitelli (1) istanbul (1) istemek (1) (1) iş hayatı (1) İzmir (2) kaçmak (1) kader (1) Kahramanlar Müzesi (1) kahve (2) kampanya (1) kan (1) kan kanseri (1) kapak (1) kapı (1) kaybetmek (1) kedi (1) kırgınlık (1) kısa kısa (2) kitap (1) klip (2) koltuk (1) konser (1) korku (2) korku filmi (1) kuaför (1) kurbağa (1) kutlama (1) kuzen (1) kültür (1) leylek (1) madde (3) Mars Heykeli (1) masal (1) matematik (5) melez (1) mezun (1) mezuniyet (1) mim (1) minibüs (1) nar (1) nargile (1) nil (1) Okan Bayülgen (1) oryantasyon (1) Oya-Bora (1) oyuncak (1) önyargı (1) örtü (1) özlem (1) pasta (1) patikli penguen (1) pazar (1) pi (1) platonik (1) poster (1) saçma (1) sansür (1) sarı kağıt (1) savaş (1) Secret Cv (1) sevgi (2) siyah (1) soba (1) soğan (1) sorgulama (1) staj (1) stres (1) süpermen (2) şarkı (6) şataraban (1) şerefsiz (1) şımarıklık (2) şiir (3) Şirinler (1) şizofren (1) takım (1) Taksim (1) tango (1) tanımak (2) tanıtım (3) tanrı (1) taslak (1) taşlıtarla (1) teleşli apt (1) terlemek (1) tesadüf (1) tesbih (1) trombosit (1) unutmak (1) V for Vendetta (1) yabancı (1) yağmur (1) yangın (1) yapma (1) yardım (1) yasak (1) yaşayan kütüphane (2) yemek (1) Yeni türkü (1) yeni yıl (1) yeşilçam (2) Yıldız Teknik (6) Yıldıztog (4) yıldönümü (1) yolculuk (1) yumak (1) yumurta (2) yüksek lisans (1) Zeki Müren (1) Zeugma Müzesi (1)

Sobe!

Takvim İnsanları