15 Şubat 2010

Sana 'kek' yaptım...


"Çırptım çırptım karıştırdım, kendimi onla yarıştırdıııım..." Nil'in bu şarkısını duyunca aklıma artık tek bir olay gelicek; Arzu'nun annesine yaptığı doğum günü pastası daha doğrusu yapmaya çalıştığı pasta.(Arzu'yu herkes tanır herhalde, kendisi ilkokuldan beri en yakın arkadaşımdır hatta daha doğrusu kardeşimdir.)
Bugün Şükran Teyzemin doğum günü dolayısıyla Arzu'nun malikahanesinde buluştuk. Önce klasik buluşmalarda yapıldığı gibi 'ön'dedikodu seramonisinden sonra mutfağa kamp kurduk. Açtık müziğimizi son ses, arzu pasta yapmaya başladı. Ben de kağıt kalemimi aldım birşeyler karalıyorum.Arzu heyecanla bana izlediği filmi anlatıyor ama yok böyle bir heyecan.Görmeniz lazım. Nasıl heyecanlandığını şöyle anlatabilirim sanırsam; bu mikseri tutmayı akıl etti ama kabı tutmayı heyecandan unuttu. Doğal olarak mikserin etkisiyle kap kendi etrafında dans etmeye başladı. Arzu'nun buna tepkisi her "normal" insanınvereceği tepki gibi kıçını sallayarak eşlik etmek oldu :) . Yarım metre ötede oturan bendenizin suratına bile kremşanti gelince durması gerektiğini anladı ama artık her şey için çok geçti.En son kendimi duvar silerken buldum. Sadece duvar mı; mutfak dolabı, lavabo, masa, sandalye ve ben hepimiz kremşantiliydik.Ufak bir temizlik yapmak zorunda kaldık. Temizlikden sonra pastaya geri dönen arzu heyecanla bu sefer de keki sütliyeceğine masada bulunan kolayla kolalamaya kalktı. Buarada belirtmeden geçemeyeceğim bilen bilir bilmeyenler de öğrensin Arzu gıda okumuştur ve pastacılık kursuna gitmiştir :). Ve pasta yapmada bu kadar yetenekli olan Arzu tüm bu pürüzcüklere rağmen son katı koymuştu ki durumu gören Şükran Teyze tarafından mutfaktan kovulduk ay pardon sürüldük :p . Af çıkana kadar bir süre beklemek zorunda kalsakta afla beraber Arzu aynı heyecanla döndü pasta işine ve görüntüsü süper olmasada tadı mükemmel pastasını tamamladı. Biz de afiyetle yedik :)

dipnot: Arzu kısmetini kapatmıyorum canım korkma :) Merak etme mutfağa giren erkek daha görülmedi, istediğin kadar mutfağı batırabilirsin yeterki böyle güzel çıksın pastalar o mutfaktan.:)

4 yorum:

arzu dedi ki...

lan ne adisin sen yaa gıcık bi kere bi yanlışlık yaptık oda sana rast geldi iyimi kardeşim hemen git bloğa yaz rezil et benii pislk seni hıh..evde kalırsam tek suçlusu sensn bundan böyle :P

Unknown dedi ki...

Yok korkma evde kalmazsın ama belki taleplerde biraz azalış görünebilir :)

arzu dedi ki...

unutma ki intikam soğuk yenen bi yemektir bebeğim..bunun acısını er yada geç çıkartmasını bilirim ben senden..:D

Melek Şenyurt dedi ki...

aa ben yardım ederdim ses etseydiniz ama bende pişip pişmediinden emin olamıyorum kekin:D

Dikkat Kuzey Kutbu

İzleyiciler

Etiketler

14 şubat (1) 23 Nisan (1) 25 yaş (3) 29 Temmuz (1) 41AT (1) 5 Kasım (1) 500ES (1) 90's (1) adap (1) amiral battı (1) analiz (3) anlamak (1) Arzu (3) aşk (7) aynı (1) ayrılık (2) ayrımcılık (1) bachata (1) banka (1) başkent (1) beğenmek (1) beyaz (1) bilmece (1) bir sevgi istiyorum (1) bovling (1) Bülent Ortaçgil (3) Cahit Arf (1) ceviz cafe (1) Cihan Demirci (1) çay (1) Çingene Kızı (1) çizgi film (1) çocukluk (8) çorap (1) dans (1) Davutpaşa (1) değişim (1) deli gömleği ütü istemez (1) demirdöküm (1) Devekuşu Kabare (1) dilek (1) Dilime Dolandı (2) DİR (20) Disko Kralı (1) doğum (1) doğumgünü (2) Don Kişot (1) dost (4) dövme (1) düğün (1) dün akşam (1) eller (1) emek sineması (2) Emel Sayın (1) engelli (1) ergenlik (1) Erhan (1) esas kız (1) Eskişehir (1) evlilik (3) Eylül Akşamı (2) Fenerbahçe (1) festival (4) fikir (1) film (6) filmekimi (2) Finansbank (1) Freddy Krueger (1) futbol (1) gala (2) GAMYAD (1) ganyan (1) Gaziantep (1) Gaziantep Kalesi (1) gemi (1) gezi (2) göçmen (1) guiness (1) gülümseme (1) güncelleme (1) günlük (2) haber (1) hakkında (1) Hakkında Değil Kendisiyle Konuş (1) hayatım (4) Haydarpaşa (1) Hayvanat Bahçesi (1) hesap (1) hoşgeldin (2) huzur (1) IKEA (1) İkitelli (1) istanbul (1) istemek (1) (1) iş hayatı (1) İzmir (2) kaçmak (1) kader (1) Kahramanlar Müzesi (1) kahve (2) kampanya (1) kan (1) kan kanseri (1) kapak (1) kapı (1) kaybetmek (1) kedi (1) kırgınlık (1) kısa kısa (2) kitap (1) klip (2) koltuk (1) konser (1) korku (2) korku filmi (1) kuaför (1) kurbağa (1) kutlama (1) kuzen (1) kültür (1) leylek (1) madde (3) Mars Heykeli (1) masal (1) matematik (5) melez (1) mezun (1) mezuniyet (1) mim (1) minibüs (1) nar (1) nargile (1) nil (1) Okan Bayülgen (1) oryantasyon (1) Oya-Bora (1) oyuncak (1) önyargı (1) örtü (1) özlem (1) pasta (1) patikli penguen (1) pazar (1) pi (1) platonik (1) poster (1) saçma (1) sansür (1) sarı kağıt (1) savaş (1) Secret Cv (1) sevgi (2) siyah (1) soba (1) soğan (1) sorgulama (1) staj (1) stres (1) süpermen (2) şarkı (6) şataraban (1) şerefsiz (1) şımarıklık (2) şiir (3) Şirinler (1) şizofren (1) takım (1) Taksim (1) tango (1) tanımak (2) tanıtım (3) tanrı (1) taslak (1) taşlıtarla (1) teleşli apt (1) terlemek (1) tesadüf (1) tesbih (1) trombosit (1) unutmak (1) V for Vendetta (1) yabancı (1) yağmur (1) yangın (1) yapma (1) yardım (1) yasak (1) yaşayan kütüphane (2) yemek (1) Yeni türkü (1) yeni yıl (1) yeşilçam (2) Yıldız Teknik (6) Yıldıztog (4) yıldönümü (1) yolculuk (1) yumak (1) yumurta (2) yüksek lisans (1) Zeki Müren (1) Zeugma Müzesi (1)

Sobe!

Takvim İnsanları