14 Nisan 2010

41AT 'em, nar tanem , nur tanem...




41 AT 'yi duyan var mı aranızda ? Peki 41 AT'yi kullanan şanslı(!) birileri var mı ?

Ben bu şanslı insanlardan biriyim. Okula gitmek için sınırlı sayıdaki güzergahlarımdan birinin hatta baktığında diğerlerinin de yolu 41At den geçiyor.
41AT, Ayazağaköyü- Davutpaşa YILDIZ TEK. ÜNV.Kampüsü arasındaki şirince bir otobüstür. Abisi 500ES'in yolundan ilerlemekte ve yeri geldiğinde huysuzlukta ondan aşağıya kalmamaktadır. Herkes bir şekilde 500ES'i duymuştur. Kendisini en iyi ömür törbüsü olarak adlandırabiliriz herhalde. Ben 2006da hazırlık okurken(buralar eskiden dutluktu, buralara hep kurt inerdi..siz bilmezsiniz:p) ilk haftadan dağıtılan bir broşürde şu yazıyordu;Davutpaşada seyahat madde1: 500ES yolcusuysan hayatta kalmanın tek yolu var bulduğun ilk direğe yapış anan avradın gibi sahip çık ve bırakma yoksa o kalabalık seli seni yutar!!!Böyle bir şeydi 500ES işte.Anlatılmazdı yaşanılırdı ve yaşamak o kadar da kolay değildi.
Sonra ne mi oldu ? 500ES'e evlatlık geldi 41AT :)Herşey çok güzel olucaktı..500ES çilesi bitmiş, genç dinamik bir otobüse sahip olmuştuk artık. Üst üste seyahat döneminin sonuydu artık diyorduk. Ama bilmediğimiz birşey vardı. Atasözlerinin laneti... "Boynuz kulağı geçer" derler ya biz bunu unutmuştuk işte.

Ne sevimli ne cici şeysin sen dediğimiz 41 AT " Armut ağacından uzak düşmez." sözünü kanıtlarcasına 500ES yolunda hızlı adımlarla ilerledi. Ah ah ah 41AT yakmıştın çıramızı!!! Saatlerce beklemedik mi seni duraklarda, 15-20 dakikaya ordayım derdin hep 40dakika bekletirdin ses mi ederdik, kapın açılınca Ata Demirel hesabı 'hangisine bineyim ? ' dedirtsende sadece senin gördüğün boşluklara ilerlemedik mi ??? Söyle 41AT biz seni sevmedik mi ???

Herşeyiyle sevdik 41AT'yi, en azından sevdim. O da beni severdi bir zamanlar. Aah o eski günler...Aranızda belki hatırlayan olur; bir ara davutpaşa 500lerin otogarı şekline dönüşmüştü sonra her yeşillik alanda karpuz yerken göbeklerini kaşıyan ayakkabasını çıkartıp kenara koymuş amca görüntülerinin hoş olmadığını farkedip vazgeçilmişti bu fikirden. İşte ozamanlarda hangi araç nerden geçeceğini son dakika karar verirdi. Bir arka durak bir ön durak mekik dokurduk bizde. Bir gün çok iyi hatırlarım ön durakta beklerken sen arka duraktan geçiyordun o huysuz şoförlerinden biriyle ve ben sana el sallamıştım. Şoförüne kırptığım göz yerine ulaşmış ben gelene kadar arka durakta beni beklemiştin. Biliyordum severdin beni 41AT :)

Evet severdin beni ama sonra ne oldu ?! Ayran içip ayrı mı düştük be 41'im - ki bilirsin ben ayran sevmem. Ne oldu iki gözüm? Neden nefret eder oldun benden, kırdın mı seni bilmeden? Şimdilerde bana cephe almaktasın ve beni kırmaktasın bilesin. Sabahları saatlerce bekletiyorsun beni edirnekapının tozlu duraklarında. Ben yoksam eğer çok dakikmişin haberin geliyor.Geçenlerde minibüsçü amcama yolunu kestirdim kapına vurdum açmadın.Bana baktın, beni gördün ama açmadın kollarını. Şoföründen sinsice bir sırıtış geldi o kadar...Beni her sabah bir durak peşinde koşturuyorsun amacın göbeğimin erimesiyse; vallah sevgilim içinde sorun değilmiş, gereği yok erimesine yorma beni nar tanem nur tanem birtanem. Ben saatlerce seni beklerken edirnekapıda nereden tüyorsun bilmiyorum Cevizlibağda gözüküyorsun söyle bunu bana neden yapıyorsun??

Bazen düşünüyorum 41AT şoförü olmak için özel bir eğitim veriliyor ve o eğitim sırasında benim fotoğraflarım mı dağıtılıyor diye. Beni gören her 41AT ci almamak için elinden geleni yapıyor çünkü farkındayım. Beni gören otobüs yolunu değiştiriyor. Sanırsam bindiğim otobüs puan kaybediyor.Hadi eski günlerin hatrına itiraf et 41'ciğim bir tarikat mı kurdunuz bana karşı. Noluyor kuzum Allah aşkına? Bu aşk böyle bitmemeliydi, seninle yaşayacak daha ne güzel günlerimiz vardı...


Ah 41 ah... Seni herşeye rağmen seviyorum. Ne olur affet beni ey sevgili. Tıkış pıkış gidişlerimizi özledim. "Sağlı sollu yanaşalım!!!! Genç davetiyemi bekliosun, arkalar bomboş ilerleyelim!" diyişini özledim.
Formundaysa salak salak espri yapan şoförleni özledim. Yaz okulu vakitleri 6:30 servisinin şoförüyle yaptığım kahvaltıları özledim. Seni çok özledim 41'im. 500ES 'in tahtına aday yarim, beni yine sev bekletme durak köşelerinde. Beni 85C'lere, Çilek Turizm servislerine yem etme.Gözlerim yolda beklerim gelmeni, kaç saat oldu sen gelmez oldun...Sen beni artık sevmez oldun.. Olsun yine de severim ben seni 41AT'em :)

9 yorum:

Melek dedi ki...

oyy yafrum kıyamam ben sana bide dün düşen şöförü anlatsaydın da ona da gülseydik:) 41at ye yazdın yazı bana yazmadın ayrıca trip attım:D

Unknown dedi ki...

Oy yafrum sana da yazıcam az bekle :):) Düşen şoförüde anlatmalıydım harbiden nasıl unuttum acaba :)

Adsız dedi ki...

manyak seni süper yazmışsın yafrum =) bana bak melek'i de rezil eden bi yazı yaz yazıcaksan yoksa saçını başını yollarım beni nasıl rezil ettin başkalarını da et :D

Unknown dedi ki...

biran dedim kim acaba bu adsız :D sonra rezil ettiğim tek insan geldi aklıma ; Arzu :D

benay dedi ki...

harika olmuş ya eline sağlık kuzum :p duysun seni şoförler cemiyeti :p

Unknown dedi ki...

Evet artık duysunlar beni :D bunu istiyorum :)

Derinkuvvet dedi ki...

:) 20 yıldır ayazağalıolarak bilmemek münkün değil ..

Unknown dedi ki...

Gç gördüm yorumu kusurabakmayın :) Haklısınız bilmemek duymamak kendisini mümkün değil :)

Deli1i dedi ki...

500es kalktı
85c güzergahı değişti. kampüsü dışardan dolaşıp yurtlara gidiyor
Elimizde tek 41at kaldı vallah :(

Dikkat Kuzey Kutbu

İzleyiciler

Etiketler

14 şubat (1) 23 Nisan (1) 25 yaş (3) 29 Temmuz (1) 41AT (1) 5 Kasım (1) 500ES (1) 90's (1) adap (1) amiral battı (1) analiz (3) anlamak (1) Arzu (3) aşk (7) aynı (1) ayrılık (2) ayrımcılık (1) bachata (1) banka (1) başkent (1) beğenmek (1) beyaz (1) bilmece (1) bir sevgi istiyorum (1) bovling (1) Bülent Ortaçgil (3) Cahit Arf (1) ceviz cafe (1) Cihan Demirci (1) çay (1) Çingene Kızı (1) çizgi film (1) çocukluk (8) çorap (1) dans (1) Davutpaşa (1) değişim (1) deli gömleği ütü istemez (1) demirdöküm (1) Devekuşu Kabare (1) dilek (1) Dilime Dolandı (2) DİR (20) Disko Kralı (1) doğum (1) doğumgünü (2) Don Kişot (1) dost (4) dövme (1) düğün (1) dün akşam (1) eller (1) emek sineması (2) Emel Sayın (1) engelli (1) ergenlik (1) Erhan (1) esas kız (1) Eskişehir (1) evlilik (3) Eylül Akşamı (2) Fenerbahçe (1) festival (4) fikir (1) film (6) filmekimi (2) Finansbank (1) Freddy Krueger (1) futbol (1) gala (2) GAMYAD (1) ganyan (1) Gaziantep (1) Gaziantep Kalesi (1) gemi (1) gezi (2) göçmen (1) guiness (1) gülümseme (1) güncelleme (1) günlük (2) haber (1) hakkında (1) Hakkında Değil Kendisiyle Konuş (1) hayatım (4) Haydarpaşa (1) Hayvanat Bahçesi (1) hesap (1) hoşgeldin (2) huzur (1) IKEA (1) İkitelli (1) istanbul (1) istemek (1) (1) iş hayatı (1) İzmir (2) kaçmak (1) kader (1) Kahramanlar Müzesi (1) kahve (2) kampanya (1) kan (1) kan kanseri (1) kapak (1) kapı (1) kaybetmek (1) kedi (1) kırgınlık (1) kısa kısa (2) kitap (1) klip (2) koltuk (1) konser (1) korku (2) korku filmi (1) kuaför (1) kurbağa (1) kutlama (1) kuzen (1) kültür (1) leylek (1) madde (3) Mars Heykeli (1) masal (1) matematik (5) melez (1) mezun (1) mezuniyet (1) mim (1) minibüs (1) nar (1) nargile (1) nil (1) Okan Bayülgen (1) oryantasyon (1) Oya-Bora (1) oyuncak (1) önyargı (1) örtü (1) özlem (1) pasta (1) patikli penguen (1) pazar (1) pi (1) platonik (1) poster (1) saçma (1) sansür (1) sarı kağıt (1) savaş (1) Secret Cv (1) sevgi (2) siyah (1) soba (1) soğan (1) sorgulama (1) staj (1) stres (1) süpermen (2) şarkı (6) şataraban (1) şerefsiz (1) şımarıklık (2) şiir (3) Şirinler (1) şizofren (1) takım (1) Taksim (1) tango (1) tanımak (2) tanıtım (3) tanrı (1) taslak (1) taşlıtarla (1) teleşli apt (1) terlemek (1) tesadüf (1) tesbih (1) trombosit (1) unutmak (1) V for Vendetta (1) yabancı (1) yağmur (1) yangın (1) yapma (1) yardım (1) yasak (1) yaşayan kütüphane (2) yemek (1) Yeni türkü (1) yeni yıl (1) yeşilçam (2) Yıldız Teknik (6) Yıldıztog (4) yıldönümü (1) yolculuk (1) yumak (1) yumurta (2) yüksek lisans (1) Zeki Müren (1) Zeugma Müzesi (1)

Sobe!

Takvim İnsanları