18 Kasım 2010

Benim Olucak Fıstık!

Uzun zamandır şımarmıyorum. Hele ki küçük çocuklar gibi bunu istiyorum bunu istiyorum diye tutturmayalı çok uzun zaman oldu ama bugün şımarıyorum arkadaş! Kimse tutamaz beni :) İnternette dolanırken gözüme çarpan, 'bu kesin benim olmalı lan' dediğim şeyleri göstermek istiyorum. Evet, gereksiz bir paylaşım bu sefer ki ama çok güzeller göstermezsem çatlarım:) 


Bu saatten muhakkak yaptırıcam kendime. Ay bunun nesi var şimdi diyebilirsiniz ama benim gibi matematik tutkusu olan adam buna bayılır. Bayılmayanın alnını karışlarım zaten tabiri yerindeyse:) Latife bir yana ne şirin değil mi ? Saat kaç üç faktöriyel şeker :)


Lakabımın 'Penguen' olduğunu bilmeyen yok herhalde artık. ( Hala 'Harbi mi?' diyen varsa bir zahmet yukarı kaldırıp başlığa baksın diyorum daha da bir şey diyemiyorum üzerine:p) Ve bilen bilir pengu olma yolunda emin adımlarla ilerlerken bunları görünce delirdim. Ergen kız çocuğu edasıyla çığlıklar atıp 'istiyorum' diye bağırdım. Tamam bana da inandırıcı gelmedi ne var ama çok tatlı ya....

Yüzük takıntım vardır ama öyle çok fazla kolye ve küpe takmam. Yalnız bu kolye takılmaz mı ya sorarım size. Her küçük kızın çocukluğu bez bebeği ve oyun parkındaki salıncağıdır. Ve bu kolye bana çocukluğumu anımsatıyor resmen... Bir yerlerden bulmalı bu kolyeyi :)

Tartıları üniversite hazırlığından beri pek sevmez oldum. Liseyi kemik üzerinde deri şeklinde bitirmiş biri olarak bir yaz, 1,68lik boyla utanmadan 75 kiloyu taşımaya kalkınca mahalle bakkalında hiç tanımadığım 5 yaşındaki velet "Anne abla hamile mi?" diye beni gösterdi doğal olarak. İşte o an zayıflama kararı aldım ve sanırsam bir o zaman barıştım tartılarla ama şuan yine birbirimizi sevmediğimiz bir vakitten geçiyoruz. Oysa tartım da bana böyle dese sevmem mi onu? Bağrıma basmam mı? Basarım tabi ama işte kadın dilinden anlamıyor benim ki, odun biraz... 

Kararımı verdim kapıya bunlardan yaptırıcam. Ancak bu şekilde annemi evde tutabileceğimi düşünüyorum. Bir anne kızından fazla gezebilir mi ? Söz konusu anne benim annem olunca oluyor ama bence bu caydırıcı bir yöntem olabilir. Düşünmüyor değilim ;)


Son olarak işte bunlar benim olmalı... "Yemek yemek bir sanattır" derim her daim. Tadının yanında görüntüsü ye beni demeli. Şimdi bu kurabiye canavarları sizi davet etmiyor mu? Bu tatlılık size de beni yemezsen çok şey kaybedersin demiyor mu? Tek aç olan ben miyim yahu? Biri bana bu kurabiyelerden yapmalı.... Ne olur.... :)




İstiyorum... Aç gözlülüğüm tuttu yine ama engel olmakta istemiyorum bu sefer. Sadece istiyorum. Bunlar benim olsun ya ne olur ? Ben de o türk filminde ki şişko kötü çocuk Nuri gibi  bağırmak istiyorum; "Benim olucak fıstık! Bincem üstüne vurcam kırbacı, vurcam kırbacı...". Ne olur sanki ?

2 yorum:

Melek Şenyurt dedi ki...

oy bebeğim bulursan bunlardan haber et;) gerçi saati ve ojeleri yapabiliriz diye düşünmekteyim bulamazsak ;) ama biliosunki hala bir satranç yapıcaz:D

BG dedi ki...

süperler yaa (:

Dikkat Kuzey Kutbu

İzleyiciler

Etiketler

14 şubat (1) 23 Nisan (1) 25 yaş (3) 29 Temmuz (1) 41AT (1) 5 Kasım (1) 500ES (1) 90's (1) adap (1) amiral battı (1) analiz (3) anlamak (1) Arzu (3) aşk (7) aynı (1) ayrılık (2) ayrımcılık (1) bachata (1) banka (1) başkent (1) beğenmek (1) beyaz (1) bilmece (1) bir sevgi istiyorum (1) bovling (1) Bülent Ortaçgil (3) Cahit Arf (1) ceviz cafe (1) Cihan Demirci (1) çay (1) Çingene Kızı (1) çizgi film (1) çocukluk (8) çorap (1) dans (1) Davutpaşa (1) değişim (1) deli gömleği ütü istemez (1) demirdöküm (1) Devekuşu Kabare (1) dilek (1) Dilime Dolandı (2) DİR (20) Disko Kralı (1) doğum (1) doğumgünü (2) Don Kişot (1) dost (4) dövme (1) düğün (1) dün akşam (1) eller (1) emek sineması (2) Emel Sayın (1) engelli (1) ergenlik (1) Erhan (1) esas kız (1) Eskişehir (1) evlilik (3) Eylül Akşamı (2) Fenerbahçe (1) festival (4) fikir (1) film (6) filmekimi (2) Finansbank (1) Freddy Krueger (1) futbol (1) gala (2) GAMYAD (1) ganyan (1) Gaziantep (1) Gaziantep Kalesi (1) gemi (1) gezi (2) göçmen (1) guiness (1) gülümseme (1) güncelleme (1) günlük (2) haber (1) hakkında (1) Hakkında Değil Kendisiyle Konuş (1) hayatım (4) Haydarpaşa (1) Hayvanat Bahçesi (1) hesap (1) hoşgeldin (2) huzur (1) IKEA (1) İkitelli (1) istanbul (1) istemek (1) (1) iş hayatı (1) İzmir (2) kaçmak (1) kader (1) Kahramanlar Müzesi (1) kahve (2) kampanya (1) kan (1) kan kanseri (1) kapak (1) kapı (1) kaybetmek (1) kedi (1) kırgınlık (1) kısa kısa (2) kitap (1) klip (2) koltuk (1) konser (1) korku (2) korku filmi (1) kuaför (1) kurbağa (1) kutlama (1) kuzen (1) kültür (1) leylek (1) madde (3) Mars Heykeli (1) masal (1) matematik (5) melez (1) mezun (1) mezuniyet (1) mim (1) minibüs (1) nar (1) nargile (1) nil (1) Okan Bayülgen (1) oryantasyon (1) Oya-Bora (1) oyuncak (1) önyargı (1) örtü (1) özlem (1) pasta (1) patikli penguen (1) pazar (1) pi (1) platonik (1) poster (1) saçma (1) sansür (1) sarı kağıt (1) savaş (1) Secret Cv (1) sevgi (2) siyah (1) soba (1) soğan (1) sorgulama (1) staj (1) stres (1) süpermen (2) şarkı (6) şataraban (1) şerefsiz (1) şımarıklık (2) şiir (3) Şirinler (1) şizofren (1) takım (1) Taksim (1) tango (1) tanımak (2) tanıtım (3) tanrı (1) taslak (1) taşlıtarla (1) teleşli apt (1) terlemek (1) tesadüf (1) tesbih (1) trombosit (1) unutmak (1) V for Vendetta (1) yabancı (1) yağmur (1) yangın (1) yapma (1) yardım (1) yasak (1) yaşayan kütüphane (2) yemek (1) Yeni türkü (1) yeni yıl (1) yeşilçam (2) Yıldız Teknik (6) Yıldıztog (4) yıldönümü (1) yolculuk (1) yumak (1) yumurta (2) yüksek lisans (1) Zeki Müren (1) Zeugma Müzesi (1)

Sobe!

Takvim İnsanları