10 Kasım 2010

İyi ki Doğdun Fahriye Teyze !

Bu kutlama yazısını yazmasam gözüm açık giderdi vallahi... 

Bildiğiniz üzere matematik bölüm öğrencisiyim. Zevk işidir, matematik. Yolu yanlışlıkla düşeni yalar yutar. Tutkusu olmalı insanın ki dayanabilsin - bu kendi fikrim en azından - . Bölüm arkadaşlarımda var mesela o tutku. Ayıptır söylemesi bu kadar ineği nasıl bir araya toplamayı becerdiler bilmiyorum. Bu yüzden midir bilmiyorum çok fazla samimi olduğum insan yok ama bir grubum var ki evlere şenlik. Onlarsız bitiremeyebilirdim kesin bir yerde kafamın tası atar 'Gidiyorum ben ulan!' derdim. 

Uzun uzun anlatırım bir ara bu grubu ve yaptığımız delilikleri ama şimdilik birine öncelik vermek istiyorum. Tanıdığım en iyi insan belki de adı gibi Melek bir insan. 46 numaranın daimi ev sahiplerinden olduğu kadar başın sıkıştığında yolunu gösterecek kadar da düşünceli ve aklı başında. Beni her daim kollayan bir melek misali kendisi, o olmasa ne uyanıp sınava gidebilirim ne de notlarımı toplayabilirim. Bana lütuf gibi... 

Bu güzel hediyemin mimarı güzel annelerimizden biri Fahriye Teyzemin bugün doğum günüymüş. Şimdi ben doğum gününü kutlamasam böyle bir evlat yetiştirdiği için bin kez teşekkür etmesem ayıp etmiş olmam mı ?! 

İyi ki doğdun Fahriye Teyzeciğim. Nice mutlu senelere kızın ve sevdiklerinle birlikte... İyi kalpli güzel insan ve benim canım arkadaşım Melek, seni çok seviyorum kuzum bunu sakın unutma ve annenle mutlu güzel ve upuzun bir ömür diliyorum sana... Yalnız ben de olayım arada o ömürde geleyim yanınıza tamam mı ?

1 yorum:

BG dedi ki...

yazmışın (: eline sağlık kuzu..
ve iyi ki doğdun Fahriye Teyza (:

Dikkat Kuzey Kutbu

İzleyiciler

Etiketler

14 şubat (1) 23 Nisan (1) 25 yaş (3) 29 Temmuz (1) 41AT (1) 5 Kasım (1) 500ES (1) 90's (1) adap (1) amiral battı (1) analiz (3) anlamak (1) Arzu (3) aşk (7) aynı (1) ayrılık (2) ayrımcılık (1) bachata (1) banka (1) başkent (1) beğenmek (1) beyaz (1) bilmece (1) bir sevgi istiyorum (1) bovling (1) Bülent Ortaçgil (3) Cahit Arf (1) ceviz cafe (1) Cihan Demirci (1) çay (1) Çingene Kızı (1) çizgi film (1) çocukluk (8) çorap (1) dans (1) Davutpaşa (1) değişim (1) deli gömleği ütü istemez (1) demirdöküm (1) Devekuşu Kabare (1) dilek (1) Dilime Dolandı (2) DİR (20) Disko Kralı (1) doğum (1) doğumgünü (2) Don Kişot (1) dost (4) dövme (1) düğün (1) dün akşam (1) eller (1) emek sineması (2) Emel Sayın (1) engelli (1) ergenlik (1) Erhan (1) esas kız (1) Eskişehir (1) evlilik (3) Eylül Akşamı (2) Fenerbahçe (1) festival (4) fikir (1) film (6) filmekimi (2) Finansbank (1) Freddy Krueger (1) futbol (1) gala (2) GAMYAD (1) ganyan (1) Gaziantep (1) Gaziantep Kalesi (1) gemi (1) gezi (2) göçmen (1) guiness (1) gülümseme (1) güncelleme (1) günlük (2) haber (1) hakkında (1) Hakkında Değil Kendisiyle Konuş (1) hayatım (4) Haydarpaşa (1) Hayvanat Bahçesi (1) hesap (1) hoşgeldin (2) huzur (1) IKEA (1) İkitelli (1) istanbul (1) istemek (1) (1) iş hayatı (1) İzmir (2) kaçmak (1) kader (1) Kahramanlar Müzesi (1) kahve (2) kampanya (1) kan (1) kan kanseri (1) kapak (1) kapı (1) kaybetmek (1) kedi (1) kırgınlık (1) kısa kısa (2) kitap (1) klip (2) koltuk (1) konser (1) korku (2) korku filmi (1) kuaför (1) kurbağa (1) kutlama (1) kuzen (1) kültür (1) leylek (1) madde (3) Mars Heykeli (1) masal (1) matematik (5) melez (1) mezun (1) mezuniyet (1) mim (1) minibüs (1) nar (1) nargile (1) nil (1) Okan Bayülgen (1) oryantasyon (1) Oya-Bora (1) oyuncak (1) önyargı (1) örtü (1) özlem (1) pasta (1) patikli penguen (1) pazar (1) pi (1) platonik (1) poster (1) saçma (1) sansür (1) sarı kağıt (1) savaş (1) Secret Cv (1) sevgi (2) siyah (1) soba (1) soğan (1) sorgulama (1) staj (1) stres (1) süpermen (2) şarkı (6) şataraban (1) şerefsiz (1) şımarıklık (2) şiir (3) Şirinler (1) şizofren (1) takım (1) Taksim (1) tango (1) tanımak (2) tanıtım (3) tanrı (1) taslak (1) taşlıtarla (1) teleşli apt (1) terlemek (1) tesadüf (1) tesbih (1) trombosit (1) unutmak (1) V for Vendetta (1) yabancı (1) yağmur (1) yangın (1) yapma (1) yardım (1) yasak (1) yaşayan kütüphane (2) yemek (1) Yeni türkü (1) yeni yıl (1) yeşilçam (2) Yıldız Teknik (6) Yıldıztog (4) yıldönümü (1) yolculuk (1) yumak (1) yumurta (2) yüksek lisans (1) Zeki Müren (1) Zeugma Müzesi (1)

Sobe!

Takvim İnsanları